суббота, 8 октября 2022 г.

 

გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებელის სახელი, გვარი:  თამილა ზირაქაშვილი

პირადი ნომერი: 36001031803

საგანი-ქართული ენა

სწავლებისსაფეხურიI /კლასი -I

მოსწავლეთარაოდენობა: 6

სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მოსწავლე  არ არის

გაკვეთილის თემა: იაკობ გოგებაშვილი ,,ცრუ“

მიმართულება:  გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული გაკვეთილი                    ( წიგნიერებისგანვითარება)

გაკვეთილის მიზანი:

·         ტექსტის წაკითხვა და შინაარსის აღქმა;

·         ლექსიკურ ერთეულზე მუშაობა

·         თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის მიმართ;

·         პერსონაჟის დახასიათება;

N

აქტივო ბის აღ წერა

გამოყენებულიმეთოდი/მეთოდები

კლასისორგანიზებისფორმა/ფორმები

სასწავლო რესურსი

დრო(წთ)

1

გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა

ვერბალური მეთოდი; დემონსტრირებადაილუსტრაცია

მთელი კლასი

სლაიდი

2წთ.

2

წინარე ცოდნის გააქტიურება-1.იდუმალი ყუთი-

ყუთში მოთავსებულია ცხვრისა და მგლის

სურათები.გამოსაძახებელი ჩხირების გამოყენებით

მასწავლებელი გამოიძახებს მოსწავლეს.მოსწავლე

ამოიღებს სურათს და შეეცდება 3 ნიშნის მიხედვით

აღწეროს ის საგანი, რაც ხატია

სურათზე.მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ მისი

გამოცნობა.

2.როგორი არ უნდა იყოს ადამიანი (სქემის შევსება)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

გონებრივი იერიში

 

მთელი კლასი

 

ფლიფჩარტი

 

იდუმალი ყუთი

 

ცხვრისა და მგლის

სურათები.

 

 

 

 

 

 

3წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2წთ

3

კითხვისთვის მზადება-

 

ვარაუდები სათაურის ირგვლივ და ახალილექსიკურიერთეულებისგაცნობა.

მოსწავლეებსგავაცნობ, დაფაზეწინასწარგაკრულტექსისახალსიტყვებს

(მახლობლად, მკიდნენ,  აძოვებდა,ფარა, ყურიც არ ათხოვა)

მოსწავლეებიიტყვიანთავიანთგანმარტებასდაჩამოვწერდაფაზე .

 

 

სიტყვის გამომძიებელი

 

 

 

მთელი კლასი;

 

 

 

 

 

ფურცელზეამობეჭდილისიტყვები და ახალი ლექსიკური ერთეულები

 

 

 

3წთ

4

მასწავლებლისმიერტექსტისპაუზებადკითხვა.

ეკრანზეელექტრონულადგამზადებულიახალიტექსტი,,ცრუ“ .ტექსტსმოსწავლეებსვუკითხავპაუზებით .გამოითქმება ვარაუდები.პარალელურადმივუბრუნდებითუცნობსიტყვებსდადაფაზემოსწავლეთაგანმარტებისგვერდითგამოვაკრავთახალისიტყვებისლექსიკონისგანმარტებებს .

 

პაუზებით კითხვა;

ვარაუდების გამოთქმა

 

მთელი კლასი

 

ჩემ მიერ შექმნილი ელ.რესურსი

 

 

5 წ

5

მოსწავლეების მიერ

ახალი ტექსტისწაკითხვა.

გამოკრებითიკითხვისას კი

მოსწავლეებსდავუსვამ ფაქტებზეორიენტირებულ

კითხვებს.მოსწავლეებიამოიკითხავენ

ტექსტში შესაბამის

ადგილებს.

კითხვის

სხვადასხვა

მეთოდები

(საჩვენებელი, ინდივიდუალური,

წყვილები,

ჯგუფური ,

გუნდური ,

გამოკრებითი)

 

ინდივიდუალუ-რი,

წყვილები,

ჯგუფური, გუნდური.

 

სახემძღვანე-ლო

1 კლასი

ქართული ენა

 

10 წთ

6

ტექსტის გაგება-

გააზრება

საანალიზო კითხვები:

როგორია მთავარი გმირი?

რატომ მოიტყვილა ბიჭმა?

ასეთი საქციელის გამო რა დაემართა მას?

რა განცდა დაეუფლებოდა ამის შემდეგ ბიჭს? როგორ ფიქრობთ , ბიჭს რომ არ მოეტყვილებინა რა მოხდებოდა?

თქვენ მსგავსი საქციელი ჩაგიდენიათ ? რას ურჩევდით მეგობარს, რომელიც ხშირად იტყვილება?

 

ინტერაქცია(კითხვა- პასუხი)

 

მთელი კლასი

 

 

 

4წთ

7

1.ფრაზებად დაჭრილი ტექსტის აწყობა.

2.დაჭრილი სიტყვებით

(დაუჯერებენ ,მთქმელს, აღარ  ტყუილის, მართალსაც) ანდაზის აწყობა.

ნაწილი -მთელი

ჯგუფები

 

დაჭრილი ფრაზები;

დაჭრილი სიტყვები

2 წთ

8

პერსონაჟისგაცოცხლება (შესაბამისიხმისტემბრით, ჟესტებით, მიმიკით, ინტონაციით, რიტმულიმოძრაობებით) და/ანგანსახიერებულიპერსონაჟისამოცნობა;

როლური თამაში (სახელდახელო ინსცენირება)

მთელი კლასი

 

2წთ

9

გაკვეთილის შეჯამება-შეფასება

საშინაო დავალების მიცემა

 საშინაო დავალება:

გააგრძელე მოთხრობა

 

მასწავლებელი გაკვეთილის ბოლოს შეჯამების მიზნით ეკითხება მოსწავლეებს: - მოგეწონათ დღევანდელი გაკვეთილი? რა გავაკეთეთ, როგორ გავაკეთეთ? რა იყო ყველაზე საინტერესო? ყველაზე მეტად რომელი აქტივობა მოგეწონათ?

შეფასება -

განმავითარებელი შეფასება. კონსტრუქციული უკუკავშირი.

 

მთელი კლასი

 

 

2 წთ

 

 

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:

ქართ. დაწყ.(I).6. მოსწავლემუნდაშეძლოსგაწაფულადკითხვა.

·         თავისუფლადკითხულობსანბანისყველაასოს;

·         თავისუფლადკითხულობსნაცნობსიტყვებს;

·         წინადადებისსაზღვრებისშესაბამისადაკეთებსპაუზას;

·         ხმამაღლა (მთლიანისიტყვებითანდამარცვლით) კითხულობსდაიგებსმარტივიწინადადებებითშედგენილმცირეზომისსხვადასხვატიპისტექსტებს;

 

ქართ.დაწყ.(I).9. მოსწავლემუნდაშეძლოსწაკითხულიტექსტისმიმართპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვადაახსნა; ტექსტისთემისდა/ანმასშიგანხილულიკონკრეტულისაკითხებისშეფასება.

·         წაკითხულიტექსტისმიმართგამოხატავსპირადდამოკიდებულებას (მომეწონა/არმომეწონა);

·         ვერბალურითუარავერბალურიტექსტებითგადმოცემულამბავსუკავშირებსსაკუთარგამოცდილებას (მაგ., მეროგორმოვიქცეოდი/მოვიქეციანალოგიურსიტუაციაში);

·         ფასებსპერსონაჟისსაქციელს (კარგად/ცუდადმოიქცა; კეთილია, ზარმაციადაა.)

 

ქართ.დაწყ.(I).11. მოსწავლემუნდაშეძლოსსტანდარტითგანსაზღვრულისხვადასხვატიპისტექსტებისლექსიკურდასემანტიკურმხარეზე, ენობრივფორმებზედაკვირვება.

·         ცდილობსუცნობილექსიკურიერთეულების, ენობრივიფორმებისმნიშვნელობისგააზრებას (სხვათადახმარებით);

·         ამოიცნობსსასვენნიშნებს (წერტილს, კითხვისნიშანს, ძახილისნიშანს)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

შეფასების კრიტერიუმები

 

 

მაღალი

საშუალო

 

გასაუმჯობესებელი

 

სწორად კითხულობს სიტყვებს

 

 

 

 

კითხულობს მარტივი წინადადებებისაგან შედგენილ მცირე ზომის ტექსტებს

 

 

 

პასუხობს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით

 

 

 

გამოთქვამს საკუთარ აზრს

 

 

 

 

 

 

ჯგუფური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები

 

კრიტერიუმები

გასაუმჯობესებელი

 

საშუალო

 

კარგი

ჩართულობა

 

 

 

 

თანამშრომლობა

 

 

 

 

პრეზენტაცია

 

 

 

 

 წესრიგი

 

 

 

 

 

 

  

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

სურათები